Σε πάνω από ένα μήνα «έτεκεν»… αντιδημάρχους ο Δήμος Δυτικής Μάνης


Ένα μήνα περισσότερο από κάθε άλλο Δήμο της Μεσσηνίας, χρειάσθηκε ο Δήμος Δυτικής Μάνης, προκειμένου να ορισθούν αντιδήμαρχοι και Προεδρείο Δημοτικού Συμβουλίου.

Έτσι, με απόφαση του Δημάρχου Δυτικής Μάνης Δημήτρη Γιαννημάρα ορίζονται οι νέοι Αντιδήμαρχοι, με θητεία έως τις 31 Αυγούστου 2014, ως εξής:

Αντιδήμαρχος για θέματα Ύδρευσης, Διαχείρισης Παραλιών, Περιβάλλοντος και Πολιτικού Σχεδιασμού, ο κ. Λυμπερέας Χρήστος, με τις εξής αρμοδιότητες:

1.     Την επίβλεψη, επισκευή, συντήρηση του δικτύου ύδρευσης, καθώς και τη σύνταξη και προώθηση μελετών για νέες πηγές νερού.

2.     Τη διαχείριση των παραλιών.

3.     Το συντονισμό των αρμοδιοτήτων για την αντιμετώπιση των εκτάκτων αναγκών.

4.     Το περιβάλλον και το πράσινο.

5.     Την επίβλεψη λειτουργίας των λαϊκών αγορών.

6.     Την αντιμετώπιση θεμάτων αρμοδιότητάς του, των Τοπικών Κοινοτήτων.

Αντιδήμαρχος για θέματα Καθαριότητας, Ίδρυσης και Λειτουργίας Καταστημάτων και Αγροτικής Πολιτικής, ο κ. Μητσέας Δημήτριος, με τις εξής αρμοδιότητες:

1.     Τον προγραμματισμό, συντονισμό και εποπτεία στα θέματα καθαριότητας.

2.     Την προώθηση της διαδικασίας της ανακύκλωσης, με στόχο τη διαλογή στην πηγή (στο σπίτι).

3.     Την εποπτεία του μηχανικού εξοπλισμού του Δήμου και τη συντήρησή του.

4.     Την έκδοση αδειών ίδρυσης και λειτουργίας καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος, καθώς και την επιβολή διοικητικών ποινών.

5.     Την ενημέρωση των αγροτών και την ανάδειξη των αγροτο-κτηνοτροφικών προϊόντων.

6.     Την αντιμετώπιση θεμάτων αρμοδιότητάς του, των Τοπικών Κοινοτήτων.

Αντιδήμαρχος για Θέματα Διοίκησης, Παιδείας, Συντήρησης Υποδομών και Κοινωνικής Πολιτικής, η κα Γιαννακέα – Τσίκνα Παναγιώτα, με τις εξής αρμοδιότητες:

 

1.     Την εισήγηση για τις διοικητικές μεταβολές, με στόχο την αναβάθμιση και τη βελτίωση της απόδοσης των υπηρεσιών του Δήμου.

2.     Την οργάνωση και προώθηση της κοινωνικής πολιτικής του Δήμου και την επίβλεψη λειτουργίας του Δημοτικού Κοινωνικού Παντοπωλείου και Παιδείας.

3.     Τη συντήρηση των υποδομών του Δήμου (κτίρια, σχολεία, πεζοδρόμια, οδοστρώματα, γενικά κοινόχρηστοι χώροι).

4.     Την επισκευή και συντήρηση των παιδικών χαρών.

5.     Τη βελτίωση του χώρου των νεκροταφείων.

6.     Την αντιμετώπιση θεμάτων αρμοδιότητάς της, των Τοπικών Κοινοτήτων.

Αντιδήμαρχος για Θέματα Οικονομικών και Τουριστικής Ανάπτυξης, ο κ. Κυβέλος Βασίλειος, με τις εξής αρμοδιότητες:

 

1.     Τον έλεγχο της Οικονομικής Υπηρεσίας του Δήμου.

2.     Τη βελτίωση των συνθηκών κυκλοφορίας και ό,τι έχει σχέση με τον Κ.Ο.Κ.

3.     Όλα τα θέματα που είναι σχετικά με τη διαφάνεια και την ηλεκτρονική διακυβέρνηση.

4.     Την προώθηση όλων εκείνων των έργων και ενεργειών που στόχο θα έχουν την τουριστική ανάπτυξη του Δήμου.

5.     Την τέλεση πολιτικών γάμων.

6.     Την αντιμετώπιση θεμάτων αρμοδιότητάς του, των Τοπικών Κοινοτήτων.

Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου αναλαμβάνει ο κ. Γεώργιος Τσιμικλής, Αντιπρόεδρος ο κ. Βασίλειος Κοζομπόλης και Γραμματέας ο κ. Χρήστος Κισκήρας.

Pelopsnews

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s